tisdag 15 december 2015

Sverokmöte, Counterstrike och roliga tröjor.

I helgen var det möte med Sveroks styrelse. Sista mötet på året för 2015 års styrelse och det första där den nyvalda styrelsen för 2016 fick sitta med och iaktta.

Sista mötet för året var för mig fantastiskt kul men också lite vemodigt. Två fantastiska personer i styrelsen jag lärt känna under året valde under riksmötet att inte kandidera vidare. Medans jag och merparten av 2015 års styrelse har ännu ett år att se fram emot så tackades dessa två i helgen av för sitt styrelsearbete och det känns lite konstigt att tänka på att de inte ska vara med längre.
Visst kommer vi fortsätta vara vänner men söndagen och lördagen var en smula känslosam för mig.
Jag kommer sakna deras röster i styrelsen två väldigt mycket.

Tack Andreas och Jennie för allt ni har lärt mig, jag är visare för att ni finns <3

I övrigt innehöll helgen massor med bra diskussioner, libanesisk julmiddag, E-sportcafé, en bokrelease och insikten om att du är aldrig så bra vän med folk som när du skjuter de i Counterstrike.


Mycket fokuserade under styrelsemötet. Foto: Linnea Risinger


Asglada när vi spelar Counterstrike! Foto:Charles Metzmaa

Mättast efter Hot Pots på lördagen! 


Bästa förbundssek och bästa förbundsordförande. Finaste människorna!


Jag och Linnea älskar Counterstrike! ÄLSKAR!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar