onsdag 30 december 2015

Mitt 2015

Så, då ska jag försöka sammanfatta mitt 2015.

En stor del av året sög. Jag har skrivit om orsaken här som fortfarande skapar eftereffekter och min tråkiga erfarenhet kan sammanfattas så här:





Men 2015 innehöll ju en jädra massa bra saker med och de är sjukt värda att lyfta upp!


*Flytt till finaste egna boendet hände! Och massa fina vänner hjälpte oss trots årets typ enda snöstorm!



*Gothcon och #isisnerdfeminism hände!



*Jag fick världens bästa möhippa!

Foto: Johan El Eriksson




*Målarlajvet hände aka vårt bröllop! Bästa grejen alla kategorier. Finns inget bättre ögonblick och ingen bättre dag!

Foto: Frida Selven

Bästa dagen! Foto: Frida Selven

Bästa bröllopscrewet, jädrar vad bra ni var <3. Foto: Frida Selven


*Anouk gifte sig!




*Livet i sommarstaden hände!




*Roadtrip över midsommar uppåt land hände!





*Nörd på Pride med Sverok i Stockholm hände!

Foto: Julia Ceasar
*Bågskytte hände!



*Saga gifte sig!





*Min allra finaste Angel gifte sig!




*Och tre fantastiska giftermål gav också tre episka möhippor! <3 <3










*Isfolkspodden hände!





*Utlandsresa och födelsedagsfirande av föräldrar hände!






*Över hela året hände Sverok med fantastiska erfarenheter, kaosspelande och budgetplanerande.











* Massa fantastisk jobb hände!








*Spelande i massor hände!





*Och sist men inte minst hände massa kärlek till den här knäppa uttern!




Kort sagt. 2015 har innehållit massaskit men också massa bra saker.Mot 2016 och jag hoppas det året sköter sig bättre än 2015.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar