torsdag 12 december 2013

Bilder från Sveroks riksmöte


Ja, jag åkte ju som ombud på Sveroks riksmöte för första gången någonsin. Det var intressant på många sätt och på andra sätt en stor besvikelse.
Varför det var en besvikelse har jag redan skrivit om här så det ska jag inte ta upp igen.
Så jag tänkte istället bjuda på lite bilder från resan (Ja, jag har dåligt samvete för att jag inte bloggat!)


På väg till mötet, resmat stavas hemlagad pizza och julmust.

Lite ur goodiebagen:block, en Zelda mintis och penna. Samt min ombudslapp jag viftade med vid röstningar

Ena delen av första raden jag satt på. Seriösast!


Mindre seriöst vid middagen, jag vet inte vad detta rörde sig om men slåss skulle de!


KH-crewet hade lätt snyggaste t-shirts! Bild: Frida Karlsson


Robin är kränkt, en av Marias köttbitar var större än alla hans tillsammans...Bild: Frida Karlsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar