onsdag 7 mars 2018

Dagens Pusheen!

Var det en plusgrad jag såg på min termometer? JA!!
Snart kommer all snö att smälta och våren är här! Det är i alla fall min förhoppning.
Veckan har varit full med roliga saker. Jag tog och besökte lajvkonventet Prolog under lördagen där jag föreläste om vithetsnorm inom organisationer, vad arrangörer kan göra för tryggare lajv samt vad Sverok kan göra för lajvsverige.
Det var otroligt trevligt.
På ett annat plan var det trevligt att besöka Prolog igen. Jag har inte varit där på några år och om jag ska vara ärlig så vad jag lite orolig för att åka dit nu. Även om det är skillnad på när jag åkte som privatperson och nu när jag åkte i egenskap av Sveroks ordförande så kvarstår fortfarande det faktum att det finns många människor som inte gillar mig där.
Men mina farhågor kom på skam och väl på plats hade jag så sjukt trevligt. Jag fick pratat med så många trevliga vänner och nya människor om allt mellan himmel och jord.
Sedan så har jag varit och besökt Tekniska museet och pratat om spel och Sverok med de. Det kommer bli riktigt bra!
Sist men inte minns fick jag besök på kontoret av Närcon som överlämnade mitt pris jag fick. Det är ett riktigt pris med mitt namn på! Har inte blivit så glad på länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar