onsdag 28 februari 2018

Dagens Pusheen!

Det är snö överallt. Och det är kallt.
Ja jag gnäller men jag gillar inte snö när det snart är mars och särskilt inte när jag inte har mina vinterskor med mig i Stockholm. Jag svär att jag är en perfekt kopia av en pingvin som vaggar nedför gatorna för mina kängor har noll grepp på den hårdpackade snön.

Ehum... Ja som ni hör är jag mindre nöjd med vädret. Men det har varit en bra vecka sedan sist. Första styrelsemötet med Sveroks förbundsstyrelse är avklarat och i hamn och nu håller jag på med kunna bita tag i allt jobb ordentligt.
Jag har förberett en del inför lajvkonventet Prolog dit jag ska på lördag och prata Sverok hela lördagen. Massor att fixa men så kul!

Det är sportlov i övrigt så jag har varit ute och hittat massor med böcker på bokrean och även insett hur mycket barn älskar snö. Kul för de men jag längtar efter sommaren. Så tills dess så gömmer jag mig i mitt rum efter jobbet och myser ned mig under mitt tjocka täcke. Det är rätt bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar