onsdag 21 februari 2018

Dagens Pusheen!

Hela två onsdagar har runnit iväg utan en enda uppdatering från Pusheenonsdag!
Skandal är ordet.

I korthet kan det sammanfattas med att jag legat sjuk i en dödsförkylning som däckade mig totalt. Det var världens sämsta timing på att jag blev sjuk när Svart kom upp men vi hann ändå gå ut på klubb och dansa till K-popmusik natten lång. Men det gjorde såklart att jag blev ännu sjukare och sedan låg jag i några dagar. Sedan kämpade jag mig upp ur sängen och tog dels en resa hem till Göteborg, en sväng till Luleå och sedan veckan efter en sväng ned till Herrljunga för att en trevlig strategidag med Sverok Admin AB.

Sedan åkte jag ned till Halmstad och satt som mötesordförande när Sverok Väst hade sitt årsmöte. Det var riktigt kul och solen sken i Halmstad sådär som den bara gör i min sommarstad.
Jag har även hunnit med att träffa Angel en sväng och vi tog ett glas vin och pratade livet och allt som hänt sedan sist.

Som ni hör är det full fart men det har varit riktigt kul. Min förkylning har nästan helt släppt och även fast jag är trött i efterdyningarna av den så är min hosta helt borta. Tack för det eftersom jag avskyr att vara sjuk.
Jag börjat överlag finna mig tillrätta i Stockholm, jag hittar lättare och har vant mig vid att vara på resande fot en smula. Det är en ny känsla men jag trivs med den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar