tisdag 20 januari 2009

Sammanfattning då...


Om en timma checkar jag ut från hotellet och inatt går planet hem till Sverige.Thailand och Kambodja har varit episkt kul och jag vill stanna kvar.
Snabb sammanfattning av mig på resa 2009:
Sinnesstämning: Lugn och harmonisk och inte mer kaotisk än att jag velat raida nattlivet i vartenda stad för att det är så mycket att se. Mina naglar är sjukt långa igen vilket är ett tecken på att stress inte funnit under de här veckorna(samt att jag inte jobbat med saker som innbär att jag bryter av dem)
Yttre: Solbränd och sollapande katt…typ så, väldigt nöjd.
Ego: Inte längre självmordsbenäget utan på tok för stort för sitt eget bästa efter ett överflöd av komplimanger som fått mig att må bra och bara vilja krama världen.Och ja, jag är ytlig men det har jag rätt till tror jag.
Tankar som snurrat: Läst ut halva “Under det rosa täcket” så nu snurrar mycket tankar på det jag läst i den och på människors dumhet. Har även börjat snickra på ett rollspel som har potential att bli helt galet kul, inspiration ftw!
Jobbiga saker som hänt: Inget.
Emoögonblick: Noll noll och mer noll
Kort sagt, jag behövde verkligen semester och nu kan jag åka hem igen och tackla världen lite bättre. Har saknat vänner en del när jag varit här, så mycket jag velat visa folk.Men har tagit massa bilder så jag kan visa allt, bra andra alternativ.
Jag älskar Asien, bara att konstatera och jag skulle ibland vilja flytta hit för alltid. Här är jag ung medans jag är gammal i Sverige.
Men så länge vännern är i Sverige och jag fortfarande njuter av att se årstidsväxlingarna så blir jag nog kvar i Norden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar