tisdag 15 januari 2013

Locked out of heaven-Bruno Mars

Bruno Mars är min nya favoritartist som numera snurrar konstant i mina hörlurar när jag sitter vid datorn. Tydligen så hade han sitt genombrott redan 2010 men jag är lite senare än alla andra och älskar honom nu istället, jag intalar mig att det blir tregånger mer kärlek bara för det!
Men Bruno Mars har i alla fall en sammetsröst med riv, är en bra låtskrivare och har en äkthet i sina låtar som jag gillar. Hälften av hans låtar gör att jag vill kyssas i regnet och andra hälften gör att jag vill dansa sönder skorna hela natten lång!
Det här är hans senaste singel och hans helt underbara framträdande från Victorias Secret fashion show 2012.(och han och hans band vet verkligen hur man uppträder och rockar loss!)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar