torsdag 18 juli 2019

Vikings in Japan 2019

Blogpost are in swedish but all of the videos are in english, enjoy :)

Tidigare i år begav sig jag, Svart och våra vänner Emily( aka Gråskäggsdotter) och Mårten iväg på en två veckors resa till Japan!
Vi var förvirrade, glada, jetlaggade, äventyrslystna och peppade!
Kort sagt, vi var allt som kan begäras av ett gäng vikingar i Japan :)
Det var en resa fylld med massor av känslor för mig men också fantastiskt fina minnen och framförallt en lycka över att för tredje gången återse ett land jag älskar så mycket. Och det var något extra fint i att få visa Japan för två av mina närmaste vänner. Jag filmade en hel del på resan och eftersom en bild säger mer än tusen ord så får ni här massa youtubevideos.

Alla är på engelska och jag rekommenderar att se dem i ordning :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar