onsdag 18 november 2015

Dagens Pusheen!

Det är en mycket blandad #pusheenonsdag.

Det är vinter, mina skor är spruckna och jag hanterar massa lajvdramakänslor som jag har förträngt i flera månader. Det är mindre bra för nu kommer alla känslorna på en och samma gång.

Men det måste de få lov att göra. Så om jag biter huvudet av folk (bildligt talat) så kom ihåg att det 1)förmodligen är berättigat och 2) det är förmodligen för saker som hänt för längesen (ett halvår bort och framåt) och att jag inte tillåtit mig själv att vara arg och ledsen förrens nu.



På ett mer positivt plan har jag har så sjukt mycket roligt jobb just nu så det är helt sanslöst! Det är helt fantastiskt och jag är hemskt glad och lycklig över det.
Just nu sitter jag tvärs över vattnet och ser solen gå upp över vinterstaden. det är på allvar en av de vackraste arbetsplatserna jag varit på och det i kombo med god mat gör dagarna är rätt awesome ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar