måndag 16 april 2012

Utslagen och miserabel

Nej inte riktigt. Men det känns lite så., Kort sagt så är jag förkyld. På riktigt ninjaförkyld- Ögonen rinner och jag kan knappt andas.
Yey.
Men på plussidan i livet så har vi satt igång med vårt teknikmagasin i skolan och jag är en av två redaktörer. Sjukt mycket ansvar, sjukt mycket press på att det ska bli bra..men framför allt sjukt kul!
Med huvudet fullt av ludd så vad jag väl inte den mest pigga människan på redaktionsmötet idag men det känns som att vi är på rätt väg med gruppen och tur är väl det.
Jag har inte hunnit organisera upp mig så mycket jag behövt under helgen. Lady var över i fredags och vi åt choklad och pratade i flera timmar. Verkligen välbehövligt och vi hade väldigt trevligt. Hon är en så bra människa, en sådan man bara instaklickar med och som bara är underbar att vara med.
På lördagen så hade Makos försenad inflyttningsfest vilket var väldigt trevligt. Mycket trevligt folk och det blev en massa bra prat och hängande.
Bra helg var bra..och jag antar att jag får skylla mig själv att jag är förkyld. Men gnälla tänker jag göra ändå!

1 kommentar:

  1. Man får gnälla! Det är upp till omgivningen att välja om de ska lyssna! Krya på dig!

    SvaraRadera