onsdag 22 augusti 2012

Dessa praktiknerver!

För er som undrar så har jag det bra här i Stockholm. Jag har bara tagit fel tunnelbana två gånger, gått vilse på jobbet en gång samt försovit mig en gång(men då hann jag ändå i tid vilket förtjänar en guldmedalj!)
Jag har mjukstartat på min praktik vilket innebär en introduktionsvecka. Något som är väldigt bra för en stackars praktikant som jag. Jag är rätt duktig på att hålla huvudet kallt men mina ben var något darriga i måndags minst sagt. Det kändes som att allt jag lärt mig i skolan, alla kunskaper och vetskap bara tagit semester lite spontant. Och där stod jag med tomt huvud.
Så när jag vandrade ut från jobbet efter första dagen så kände jag mig ungefär så här:




Men tack och lov så börjar min nerver och min hjärna skärpa sig och idag gick jag från jobbet och kände mig så här fantastiskt cool:



Japp japp, det kan nog fungera det här ändå. Nu är jag hemma från jobbet och regnet öser ner utanför mitt fönster. Jag har mina snyggga Totorotofflor på mig, en chokladkaka bredvid mig och en kväll full med serier framför mig. Det är helt underbart att vara mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar