torsdag 7 januari 2016

Dagens Pusheen!

Som ni kanske har märkt så har #pusheenonsdag utgått under jul och nyår. Det har sin förklaring i min lathet i kombo med en vilja att spela spel och mysa med familjen i hemmet.
Men elva dagars ledighet är över och dags att gå tillbaka till vardagen!

Jag började så smått jobba i måndags och det var väldigt trevligt att vara tillbaka i rutiner efter julledigheten. Å andra sidan så älskar jag att sova så kroppen och tidigare morgnar är fortfarande inte helt i sync men det ger sig!

Vårt hem är lite i kaos eftersom vi renoverar två rum parallellt men Svart är bäst i världen och sliter massor med det när jag är trött och inte orkar. Han är verkligen världsbäst. Januari ser ut att bli en rätt bra månad med en del olika jobb, ett möte för Sveroks räkning och lite föreläsande.
Men eftersom DÖDSKYLAN (typ -10 grader) slog till i början av veckan så tänkte jag ägna min ledig tid åt datorn och att gosa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar