onsdag 13 januari 2016

Dagens Pusheen!

Jag har typ börjat träna! Nej, alltså på allvar! Må så vara att snö och slask ligger som en blöt filt över staden men jag rör på mig. Det är lite av ett vårtecken!
I övrigt så läser jag väldigt mycket. Jag och Dan tuffar ju på med vår Sagan om Isfolket-podcast och vi är nu uppe i 11 avsnitt! Men det innebär också att jag läser om hela serien och parallellt med det läser jag ut en del gamla böcker som jag hittar på biblioteket. Det är något alldeles speciellt i att bara sjuka ned i soffan med en bok och nyponsoppa efter jobbet.

Just det, jag tog och skrev en debattartikel för SVT Opinion om Star Wars som gjorde att hela min twitter och min inbox exploderade. Det var en något udda upplevelse men jag ångrar inte att jag skrev. Lite för kul och viktigt ämne att skriva om. Debattartikeln kan läsas här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar