onsdag 27 januari 2016

Dagens Pusheen!

Snön har regnat bort! Och ja, jag vet att jag gnäller om kyla och så men nu är det slask och regn! Det är som oktober all over igen. Inte tufft alls.

Jag funderar mycket över våren och resten av året nu. På vad jag ska prioritera för att hinna med allt och på hur mycket jag vill göra vs hur många måsten jag kan kapa bort.
Missförstå mig rätt.
Måsten är inte jobb utan saker som skapar onödig stress och sådant. Helt enkelt trista grejer jag kan klara mig utan.
Ibland är det dock saker som jag vill göra men inte har tid med. Sådant är tråkigt att behöva tacka nej till.
Men jag har märkt nu att jag verkligen måste prioritera vad jag lägger mig tid på, i vilka sammanhang det är och framförallt - hur mycket det ger mig och vad jag kan ge tillbaka.
Det är lite tufft för någon som gillar att göra allt men det blir nog bra detta.
På en helt annan front så vill jag ha mer choklad men det är slut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar