onsdag 24 januari 2018

Dagens Pusheen!

Ja som ni kanske vet så har helgen innehållit kickoff med Sveroks styrelse. Men förutom det har jag hunnit med massor av andra saker. Jag och Wingate tog och träffades på stan, gick en promenad till massa nördställen och slutade på en arkadhall där vi spelade massor av knasiga spel.
Till exempel det galna trumspelet eller spelet som gick ut på att klättra upp för ett torn genom att göra en massa småspel.
Vi fattade hälften för att allt var på japanska men det spelade ingen roll för vi hade så kul.

Jag var ledig på måndagen och hann hälsa på Tove och Anders. Så otroligt mysigt att hinna träffas och ha gott om tid att bara sitta och prata om allt och inget.  Det är värt mest i världen.
Svart och jag fortsätter vårt grindande i Neverwinter och vi klättrar stadigt i levels samtidigt som vi slåss mot odöda (varför är det alltid odöda?) och funderar över hur vi ska rädda världen.
Eller ja, jag vill mest bränna den till grunden så att vi slipper Far Realm, odöda, wererats och kultister.
Men det är ruskigt kul och det är väldigt mysigt att ha något att slöspela på kvällarna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar