måndag 22 januari 2018

Kickoff med Sveroks styrelse!

Nu i helgen var det dags för kickoff med Sveroks styrelse. Under en helg samlades hela styrelsen för att workshopa, gå igenom våra arbetsuppgifter och förbereda oss inför året som ligger framför oss.
Vi har väldigt mycket arbete framför oss, både i form av en episk verksamhetsplan men också i form av ett år som innebär både valår, 30-års jubileum och mer spelande än någonsin.
Därför kändes det extra bra att vi hade tid att ta oss en helg som var helt dedikerad till att plöja igenom vad det är vad vi ska göra och hur vi gör det samt bolla tankar om arbetsstämning och jargong utan att känna stress.
Jag kände mig nöjd med helgen och att den gav bra grund för det kommande året.

Men vi hann även spela lite spel, äta lite god mat i form av östafrikansk mat på pannkakor samt besöka föreningen Dragons lair för lite magicspelande.
Och jag fick tokspö i magic vilket fick mig att inse att det är dags för mig att lägga in lite extra tryck på mitt spelande och bli bättre.

Fredagskvällen vigdes åt spelande. Här är 7 av 9 episka personer i styrelsen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar